Monday, October 3, 2011

Kohanemine

Nonii, tasapisi hakkan kohanema. Olen palju aega mutiaku visanud, internetis surfates ja tööportaale läbi kammides, cvisid saates ja apply'sid esitades. Nüüd, olles rohkem suhelnud ka teiste packpackerite ja kohalikega, on selgunud, et kogu see internetindus pole siin kuigivõrd teema üldse - sest kõik kes tööle on saanud, on saanud tänu sellele, et nad on lihtsalt ise sisse marssinud ja end tööle pakkunud. Oeh. Ma hakkan alles nüüd vaikselt aru saama miks inimesed mu pärast muret tundsind kui lahkusin. Niuks. Aga nüüd olen siin ja vaja on taktikat muuta. Täna käisin linnapeal ja astusin lihtsalt sisse kohtadesse, mis mulle sümpaatsed tundusid. Jätsin vist ligikaudu 15 cv-d maha. Homme on plaan hakata helistama lähimate linnade infolaudadesse ning ajama farmerite kontakte taga. Uhh. Imelik on olla selline "agressiivne". Väga mitte-eestlaslik ju. Aga jah, vaid face to face taktika toimib. Niisamuti, ilmselt, otse helistamine.
Ma tean, et minu probleem on see, et ma ei armasta muresid lähedastega jagada. Aga Laura ütles, et peaks. Sest siis on mure poole väiksem ja lahendus leiab ka tee :)
Et mis ma nüüd teen? Prindin veel natuke cv-sid välja =)

5 comments:

  1. Pai pai pai sulle! Ega tax number pole veel saabunud? Ja mis see oligi mis Kaja aadressile pidi saadetama?
    Meil siin on sügis ja lehed langevad. Aga ma nägin täna Pipart ja ta oli täitsa rõõmus :) ja palus sind ka tervitada!

    ReplyDelete
  2. Tax file numbrist annab Kaja teada niipea kui need tema postkasti jõuavad. Täna on asjad edasi liikunud ja oleme saanud mõned pakkumised, ehkki suhteliselt kaugel Brisbanest. Ühtegi cv-d ma täna ei jaganud, küll aga tegime ohtralt telefonikõnesid. Aussidega on ikka asjatamist :)

    ReplyDelete
  3. Oo, asi liigub! Otsimistöö on kandnud vilja! Varsti tuleb vist teha uus sissekanne :)
    Tax File numbri saime ka täna kätte.

    ReplyDelete
  4. Tahaks juba suure põnevusega kuulda uudistest :P

    ReplyDelete
  5. Palju jõudu Sulle! Hoiame pöialt ;)

    ReplyDelete