Friday, October 28, 2011

The Day!

Vau - ütlen ma selle peale!
Täna sain kõne Türgi restoranist, kus eile prooviõhtul käisin - manager küsis, et kuidas mulle nende juures meeldis ja kas jäin rahule. Muidugi! Live-muusika saatel, mahedat küünlavalgust täis restoranis, kus toitu elava tule peal küpsetatakse ja töötajad üksteist sõbralikult toetavad ja teineteist märkavad, ei saagi muud tunnet peale selle, et ma siin tahangi olla, tekkida! Salaja küsis üks kelner mu käest köögis, kas kannan kolme taldrikut - ütlesin, et ega ei kanna küll. Siis ta näitas mulle kuidas seda teha - ütles, et nii olevat paremad võimalused tööle saada. Mul oli siiras heameel nii sõbralikust vastuvõtust :) Kolme taldrikut mul tol õhtul kanda õnneks ei tulnudki, ent manager rõõmustas mind täna sellegipoolest hea uudiega, et olen arvatud nende tiimi :) Jipikajeeee!!!!
No ja olgugi, et mul oli täna prooviõhtu ka Itaalia restoranis, ei tundnud ma enam absoluudselt mingit pinget ning läksin sinna lihtsalt heas tujus - like go with the flow - kui ma juba lubanud olin siis heaküll. No ja mis välja tuli - õhtu lõppedes oli mul ka seal töö olemas! Nii, et nüüd ongi - kas teha valik või - olla kahe koha peal. Tuju on igatahes laeligi :) Ja laupäev võib tulla!
Mis on huvitav - ka Laura sai täna töö! Kusjuures - pool tundi enne väljaminekut taipasime siis arutada restorani nimede üle ning üllatus üllatus - ta sai tööle samasse restorani! Olgui öeldud, et Brisbanes on kaks sellenimelist restorani, ja kuidagi juhtus nüüd nii, et mina töötan ühes, tema teises :)

1 comment:

  1. Uus nädal algab nüüd hoopis teistmoodi. Liisu sätib juba tööle ja ka mina tunnen kuidas on vahelduseks palju kindlam olla, kui midagi kindlat on teada.
    Eks põnevaks alles läheb, sest lähinädalate jooksul on palju uut õppida ja kõrvataha panna :)

    ReplyDelete