Saturday, January 7, 2012

2012


Enne minekut aastavahetuse peole. Dr Huy'ga, kes on juba teine aasiast pärit tuttav, kellega oleme siin suhelnud. Ja mina mõtlesin, et nad on teiselt planeedilt!
Huy'le sai tol õhtul Wind-woman'itki (loe: amorit) mängitud. Ja muide, edukalt - sest tal on nüüd date! :)

Nüüd on suvi täies hoos. Ilmad on palavad ning magamine tähendab enamjaolt magamist konditsioneeriga. Õhtune õhk on küll jahedam, ent nimetute elukate pärast, kes kõik ootamatult sisse võivad sadada, tuleb uksed-aknad siiski kinni hoida.
Tööl läheb toredasti, ehkki vastutus on suurem kui eelmises kohas. Lausa halenaljakas on mõnikord kui läheb eriti kiireks - kliendid muudkui tulevad ja minu ootelist üha kasvab - ja siis ühel hetkel, on vaja hakata ruttu kohvisid tegema, et siis aga samal ajal jälle uusi kliente teenindada. Samas lõbus on ka - hoiab tegevuses ja ma tajun isegi mõõdukat stressi. Ja siis - kui on hingetõmbepaus - teen endalegi ühe salakohvi :-)
Ülemus (Paul) on Indiast pärit. Mida rohkem aga olen siin selle rahvuse esindajatega kokku puutunud, seda enam kinnistub minujaoks tõsiasi, et millegipärast on nad üsna küüned-enda-poole inimesed. Siiamaani olen alati neid pigem imetlusega vaadanud, ennekõike eksootika, India köögi ja ilusate inimeste pärast. Kui alguses siia tulime, kuulsime sama juttu, ent siis mõtlesin, et võibolla on inimestel lihtsalt mingi halb kogemus ja nad teevad liiga kiirelt üldistusi. Kuid mida aeg edasi, seda enam olen pidanud ka ise veenduma, et võibolla see väga vale ei olegi. Näiteks - neile endile ei maksa kohvi tegelikult mitte midagi, ent kui ma tahaksin (ja tahangi) seal kohvi juua, pean maksma kaks dollarit. Teistes kohtades on üldiselt (vähemalt) joogid personalile tasuta. Noh, lihtsalt, ei ole sellist sooja hoitud tunnet. Kuid samas on nad head jälle teise külje pealt - olgugi, et pisut ihned; siiski annab nendega rääkida ning kui midagi teed hästi või teed valesti, siis seda ka kohe öeldakse.

Aastavahetuse veetsin siinsete sõpradega ning Laura, mu tubli kaaslane, tööpostil olles. Tunnike enne uue algust istusin natuke aega õues ning vaatasin tähti - neid on siin ikka igal ööl nii hästi näha! Ja mõnikord mõtlen, et need samad tähed mänglevad ka siinsete metsade, tühjade randade, kõbete, ookeani ja Uluru kohal - kuhu jõuda oleks mu unistus! Siis tekib teistmoodi tunne ja parem arusaamine sellest, kus olen.
Ja Aitäh, Issi, aasta esimese kõne eest! :)

2 comments:

  1. Kui vana see doktor on? Asiaadid on kadestamisväärselt eatu väljanägemisega. Eriti üle 20 talle küll ei pakuks, babyface sihuke.

    Uluru, Uluru... Uluru teadjamehe juures käi ära. Või mõne pärismaalasest nõia juures. Ma ei mõtle mingit turistidele mõeldud lollust. Kui lähed, küsi minu kohta ka.

    Igats, igats.

    ReplyDelete
  2. Sa räägid nagu mu ema! :)
    On jah babyface - eriti siin pildil.
    Aga tegelikult on ta hoopis perearst, ja vanust kõvasti rohkem kui kakskümmend. See selleks - pilt ei ole siia pandud üles eesmärgiga kedagi muretsema panna. Huy'l on oma kohtingud ja ei ole need kuidagi minuga seotud. Lol :D

    Ma ikka väga skeptiliselt suhtusin asiaatidesse varem. Kogu elu olen neid kui võõrkehasid vaadanud. Ja kahelnud, kas nad üldse näevad maailma samade "silmadega" nagu meie.
    Eee... või oli see nüüd õel nali? :)

    ReplyDelete