Tuesday, September 20, 2011

Austraalia eelõhtu.
Tunnen, et tahan väga ja samas ei taha üldse - minna. Rõõmustan, sest see unistus mis mind viimased aastad saatnud on, saab lõpuks teoks. Mu rahutus saab toidetud. Ja ometi ma juba igatsen. Igatsen koju. Kodus olla. Ja ma ei mõtle seinu mis mind Salme tänaval tuule eest hoiavad, vaid ruumi, seda emotsionaalset ruumi mille moodustavad mu lähedased, mu sõbrad, mu Teie. See ruum on mu Kodu.
Ja ma ei imestagi enam, miks süda vahepeal valu tunneb. Ta lihtsalt pole harjunud veel nii palju mahutama. Ma pakin kohvrit. Ja Teid pakin südamesse. Ja see väike ruum minu sees muutub suuremaks.

Keiu käis täna siin. Tore oli! Sain ära anda oma viimased köögi-poolikud. Nüüd peaks vähemalt ühes kodus kuivainetega muretu olema :) Erialakirjandust sain välja laenutada - selle üle olime kohe mõlemad rõõmsad - sest nüüd ei võta need raamatud lihtsalt ruumi, vaid leiavad ka sihipärast kasutamist.

Pipar, mu vanamees, ei aimagi. Olen ta oma pidevate pakkimiste ja lahtipakkimistega nii ära harjutanud. Aga Ta teab, samas, kõige tähtsamat - et ma tulen tagasi :)

Siiski - andes au tõele, killuke Kodu võtan ma ju ka kaasa - oma täies hiilguses ja füüsilises kohalolus - sest Laura, Laura tuleb minuga! On tore mängida mõttega, et meist saavad nüüd elukaalased. Vähemalt mõneks ajaks.

8 comments:

  1. vahvaa! sa kirjutad super-hästi Liisu!

    ReplyDelete
  2. Lõikad sõnadega kui noaga - viuhti - läbi südame. Aga mul oligi plaanis sellest sulle tükk kaasa anda.

    ReplyDelete
  3. Head uut algust sulle seal kaugel! Toni muuseas täna võttis teemaks, et huvitav, kas Austraalias on ka mõni laste mänguplats ja jõudis järeldusele, et küllap 1 ikka on ja et sa võid teha sellest meie jaoks pildi või kasvõi video :)

    ReplyDelete
  4. Sa oskad oma kurbuses niii ilus olla... Aitähh ja loodan, et peagi saame lugeda teie lennukatest hüpetest seal kängurumaal! ;) Kairi perega

    ReplyDelete
  5. Mänguplatsi pilt tuleb! =)
    Saatsin teile filmi ka ära. Loodan, et jõuab varsti kohale.

    ReplyDelete
  6. Film saabus eile ja oleme seda juba kaks korda osaliselt vaadanud! Põhiline hitt on muidugi mängivad kängurud ja ronivad koaalad :) Tundub väga hästi tehtud dok.
    Seletasin just lastele, et sa oled terve öö lennanud ja varsti jõuad Singapuri. Pakkusin, et sa vahepeal magasid lennukis, aga Toni siiski kaldus arvama, et sa jälgisid, kui kõrgel te parasjagu olete :)

    ReplyDelete
  7. Vaatasin su lendu Helsinkist Singapure suunas. Lennuki kõrgus kasvas aeglaselt, aga kindlalt ning jäi pidama 10089 km juures, kiiruseks jäi 908 km/t. Lennu trajektori oli võimalik jälgida kuni poole kaheni, pärast Muromit (Venemaal) kadusite ekraanilt. Äkki seal polnud radareid? Hommikul polnud meil teie lennukit enam võimalik tabada.
    Täna algas meil 12.05 sügis, aga kallid leiavad end uues keskkonnas, kus elu paistab sootuks uues valguses. Olge õnnistatud oma heades püüdlustes.

    ReplyDelete
  8. Eks see lennukis magamine on nagu ta on. Võrreldes kunagise lennuga Koreasse, oli seekord ruumi pisut vähem ja ka ekraan kus filme sai vaadata, tunduvalt väiksem. Mulle tundus, et ärkamisi oli rohkem kui uinumisi =)
    Mis lennukisse puutub siis ei tea jah et mis seal Venemaa kohal siis teistmoodi oli. Õhuaugud, seda küll. Aga vaevalt, et see radareid mõjutab. Nad ilmselt ei taha seal väga, et keegi nende territooriumil toimuvat jälgib :D

    ReplyDelete