Monday, December 12, 2011

Possum


Ta vahtis!!!


Possum likes me. Me likes Possum :P

Õhtul peale tööd vaikset tundi hipiterrassil nautides ja viimase ferry möödumist puude taga registreerides, kuulsin korraga, et keegi sahistab mu jalgade lähedal. Heitnud pilgu, kes see siis on, järgnesid sellele kiired vudivad sammud suunaga põõsaste poole. Küll aga oli huviline mõne aja pärast tagasi - ja sedakorda juba julgemal sammul. Ei kujuta ette mis talle huvi pakkus - ilmselt mu arvuti helendav ekraan. Võimalik ka, et tal tekkis küsimus, kes on see rahulik loom teki sees, keda tal ehmatada ei õnnestunud.
Igatahes ma olin hämmeldunud kuivõrd julge ta oli - päris pikalt vaatas mind ülevalt alla. Lõpuks aga otsustasin siiski tuppa minna sest ma ei saanud olla kindel mis on selle salapärase mehikese plaanid. Kuklakarvad ei usaldanud teda liiga pikaks enda seljatagust kiiritama jätta. Mul tekkis foobia, et ta varsti hüppab.
Tekk, muide, oli ümber mitte külma, vaid mingite imepisikeste putukate pärast, keda küll ei näe, kuid kes sind õhtuti söövad ja siis pärast oma käigust punnide näol jälje jätavad. Punnid küll kaovad järgmiseks päevaks, ent siiski on mugavam neid vältida. Ma ei oska öelda, mis selle nähtamatu nähtuse nimi on. Igatahes olen ma õppinud end selle eest hoidma.

3 comments:

  1. No küll on ikka nunnu! See karv tundub kohe ekstra pehme...

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Oi, Opossumi-Onu! Mäletan, kui teid Villuga huvitas Onu Remuse jutte kuulates, kes see opossum on. Ega ma ka tookord täpselt ei teadnud. Et siis selline tegelane! Ja kohe vahis sind ja tegi nägusi?

    ReplyDelete