Thursday, May 24, 2012

Tervitustega

 Papakoi! Nii värviline, nii ilus! Ja nii nad siin lendavadki, need värvilised "varesed"

 Mind tabati must-valgelt. Ilmselt on Austraaliasse sügis tulnud.

 Palm Beach Gold Coastil. Ujusume üle teisele kaldale ja tagasi. Uskumatult tugev vool oli, mis tähendas väga head lühiajalist trenni. Miski aga selles vees pani sügelema, seega pärast sai ikkagi printsessi mängitud ja dušši alla mindud.

Novott :) Austraalia-Eestlaste oma leht. Ilmub mulle juba neljandat nädalat. Muide, leht saadetakse alati ümbrikus, sellist nähtust nägin sin esmakordselt. Huvitav, kas nad kardavad, et keegi muidu "loeb-lehe-ära" või? :)

Püüan siin vaikselt oma diplomit aktsepteeritud saada, mis ei olegi nii lihtne kui lootsin. Esiteks juba see fakt, et sa oma ülikooliharidust tõestama pead, on omaette teema. Vähesed tunnistused on siin automaatselt aktsepteeritud. Neil on siin omad standardid ja ilmselt, ei usaldata väga väljaspool toimuvat. Näiteks praegu olen olukorras kus ma olen kõrgharidusega, ent oma erialal siin töötada ei saa - sest enne kui mulle selleks luba antakse, võetakse minu õpingud range luubi alla. Saatsin, muide, paar nädalat tagasi vajalikud paberid ära (sealhulgas diplomi kinnitatud koopia, tõlkega inglise keelde; ülevaade läbitud ainetest, hinneteleht inglise keeles - kinnitatud koopia, soovituskirjad eelmistest töökohtadest). Ja täpselt nädalajagu hiljem sain need paberid tagasi. Ilmnes, et veel rohkem tuleb pabereid täita. Ohhsedajama :) Aga - hambad risti ja teeme ära. Mida aga veel teada sain, mul nimelt tuleb teha ära ka selline asi nagu IELTS test, mis on tasemetest kõigile kes oma erialal töötada soovivad. Ilma selleta pole võimalik väljaspool tulnutel üleüldse mingisugusest erialasest tööst rääkimagi hakatagi. Mis muidugi, mõnes mõttes on mõistetav. Nüüd siis tulebki uurida et kus ja millal ja kes seda testi teeb. Piilusin, et ilmselt tuleb teha Queenslandi ülikooli juures. Katsun enne Kodumaa külastust selle asja kaelast ära saada :) Mis veel tobenaljakas - pean ka tegema Queenslandi nõuetele vastava Esmaabi koolituse - ja see ei loe, et olen seda juba kahel korral Eestis läbinud. Aga eks need ole paratamatused. Kui tahta siia mõneks ajaks jääda. Ja ma tahan. Sest - on põhjust :)

Minu sünnipäev mu perekonnale ja lähedastele toimub 1. juulil Väänas!
Ja sõpradele toimub 2. juulil - niisamuti Väänas :)
Kes tahab tuleb mõlemale! :)

4 comments:

  1. Oioi, mis huvitavad uudised! :)

    ReplyDelete
  2. See on selge, et keegi oskab Sinust imeilusaid pilte teha ;)
    Aga see esimene, kohaliku "varesega", pilt ajas mu seepärast elevile, et just nende "varestega" maja on ka minu uues lemmikkohas, lähimas linnupargis. Liisu, kui Sa nüüd uuest Haagi tuled, siis lähme KINDLASTI sinna ka. Loomulikult on ikka kõige ehedam näha lindu oma loomulikus keskkonnas. Aga no mulle niiiii meeldib ka see n.ö inimsotsialiseeritud variant, kus nad lendavad käele, õlale, pähe ja neid saab topsist sööta ;)
    Soovin Sulle palju edu ja kannatlikkust bürokraatiaga toimetamisel!

    ReplyDelete
  3. Oi, lähme jah sinna! Ma pole veel kordagi papakoisid käe pealt söötnud! Ootan juba pikisilmi, mil oma inimesi näha saan. Naljakas - Paolo Coelho kirjutas nii õigesti - Äraminemisest rohkem ootame me hoopis kojujõudmist. No ja nii ongi. Kuid jah, nüüd on hoopis uued tuuled ja protsessid, seega päriselt koju tulemist tuleb hoopis natuke kauem oodata.

    ReplyDelete
  4. Kohtumiseni Väänas!Seniks edu ja õnne kõigis ettevõtmistes!

    ReplyDelete