Thursday, May 17, 2012

Everyday

 Mu pisikesed lillherne-beebid pistsid peanupsud üsna kiiresti mullast välja

 Miks pilt tossudest? Aga miks mitte?! See on osa igapäevaelust. Tossud sain kingiks :) Sest vanade tossude sees oli auk... oi piinlik piinlik... aga - armas ka kui keegi märkab ja žesti teeb :)

 Noh... teate ju küll neid lugusid šokolaadikoogist. Need lihtsalt jõllitavad sulle poes vastu ja ütlevad "söö mind, söö!" Ja kui sa seda kooki siis ei osta, tuleb ta sind öösel sinu unne kummitama. On siis seda vaja?! Parem üks korralik kook kui et halb uni :D

 Aiatööd. Niiviisi aetakse võimalikult palju lehti prügikasti. Muidugi tuleb teha seda valgete pükstega :) Müstilisel kombel aga, olid nad ka pärast prügikastikolli-mängu endiselt valged. Mr Muphy?

Ananassi turul. Sai Ananassi mahla ja ananassi. Ja pilte Ananassist. Ja lõhnad ananassist. Ja siis oli veel suur kuju ananassist. Lõpuks oli mul endal ka ananassi nägu peas :)

Mobiiliga on nii kift pilte klõpsutada. Ükpäev nägin pilve - selges "pilvekeeles" oli taevasse joonistatud nool mis näitas ülespoole. Kõndisin ma siis liiga nina maas? Või oli see märk sellest, et vaataksin rohkem üles, enda ette ja - loeksin pilvi? Märke? Igal juhul püüdsin ma sellest nähtusest pildi saada ning hea foto huvides arvasin, et on mõistlikum kõndida mõnisada meetrit edasi. Kuid - teate - selle ajaga see muutus. Kõik muutus (ja muutub) koguaeg, nii ruttu. Sain küll pildi kuid mitte nii terava kui tahtnuksin. Nüüd ongi see rohkem minu peas, mida nägin. Ja ikkagi see on õpetus hetkes olemisest. Me võime sellest rääkida, aga ikka tuleb koguaeg uuesti õppida. Ma uskusin, et see hetk on sama 30 sekundi pärast ja elasin juba sealmaal. Kuid see polnud. Oli vaid variatsioon eelmisest hetkest. Nojah, niipalju siis pilvetemaatikast :)

Istutasin siin ükspäev tulpe ja panin chillit ja murulauku mulda. Ei ole aga tulbid end siiani näidanud :( Ma ei arvanud, et nad nii tujukad on? Peaks ju ometi neile valgus meeldima. Või on muld halb, vale? Mida ma valesti tegin, ei tea. Kas nad üldse välja tulevad, on raske öelda. Nüüdseks on möödas juba poolteist nädalat. Käin ikka piilumas ja kastmas. Ükspäev ostsin ka uue paki tulpe, need on seisnud nüüd juba mitu päeva külmkapis. Äkki see on siis trikk, mida pidanuksin tegema kohe ka eelmsitega? Tulbispetsialistid võtke sõna. Olen tänulik.

Nädalavahetusel läheme Gold Coastile salsalaagrisse. Koht on mereääres ja osa võtavad paljud toredad tegelased keda juba siinsest ring-konnast tean. Nüüd on kottki peaaegu, et pakitud. Ime küll aga - soovitati võtta lisatekk kaasa, sest pidavat külm olema. Nemad varustavad kõiki vaid ühe tekiga. Otsustasin sõnu tõsiselt võtta, sest siin on vahepeal tõesti ööstiti 5-7 kraadi olnud, mis on suisa et uskumatu. Mu sügisel ostetud teksad lipsavad jalga viimasel ajal üha sagedamini. Täna õhtul nautisin teate mida? Sooja veega nõude pesemist! :) Ilmselt olen lõplikult ära hellitatud. 

Üks uudis on veel: VARSTI NÄEME! :)))
Kuid enne veel - luban, et uuel nädalal teen uue sissekande. Luban luban luban. 

Kallistan kõiki kes loevad ja eriti neid kes naeratasid. Naeratan vastu :)

3 comments:

  1. Tore on jälle su tegemistest lugeda. Pane tulbid mulda kasvava kuuga ja ära chillit peale raputa!

    ReplyDelete
  2. Lugesin ja naeratasin. Sind on endiselt hea lugeda. Ja tegelikult kahju kui need lood peaks otsa saama... Lugesin ja imestasin. Sa oled ju Eestisse tulemas ja oh mis rõõm - läbi Haagi, kuid Sinu toimetamiste järgi võiks arvata, et elad seal no nii kolm aastat vähemalt veel kui mitte rohkemgi... Oled selle kängurumaa nii omaks ja armsaks võtnud, vähemalt nii paisatab läbi Su kirjutiste... õnnelik Liisu. Kas Sinu tulek on vaid talvine ärakäimine?
    Tulpidest. Mina olen aru saanud, tulbi sibulad pannakse mulda sügisel, et nad siis kevadel uhkelt tärkaksid ja õitseksid. Mida paganat nad seal mulla all terve talv teevad, pole aimugugi - ju siis neile see pikk passimine istub. Nii on Hollandi tulpidega. Võimalik, et ka need austraalia omad on pikaldased :))))

    ReplyDelete
  3. Kas ka minu naeratust nägid? Mõtlesin juba, et ei tulegi enam järjejutule järge... Ja siis ta jälle tuli! Olime vahepeal ise natsa Hollandis tuuritamas, nii nägingi seda "osa" alles täna ... :) Tõime sealt ka tulbisibulaid ja nüüd ei tea ka, kas panna maha ... või külmkappi või...
    Ikka mõttes teiega seal kaugel!
    Tiina, ja Rein muidugi ka.

    ReplyDelete