Monday, March 19, 2012

Showers

Ükspäev sõitis Car Spa'sse BMW millel numbrimärgiks MOCKBA... riskisin eluga ja tegin pildi. Karvane uusrikas oli samas ruumis, aga seljaga minu poole.

Kui kliente ei ole, teen lollusi - näiteks pildistan ennast, et teile rõõmu teha ja näidata.

... ja kui ikka veel kliente ei ole (vihmaga täiesti tavaline nähtus), siis teen veel pilte. Selle leti taga teen (ka näiteks) organic kohvisid. Mõnikord natuke imestan ka kui keegi tuleb tagasi ja ütleb, et "kuule hea kohv oli, tee veel". Siis olen seda nägu et "ohmistenüüd" :)

Shower

... päikest on palju. Olen mõtetes teie kevades ja kujutlen kuidas kevadveed teie jalgu märjaks teevad ja vesiseid ninasid koju toovad. Kuidas päikesekiired lumelt ja pesemist vajavatelt aknaklaasidelt vastu kiirgavad. Kuidas kalendrisse pilku heites tahaks mütsid kapisügavustesse matta ja hõlmad laiali tõmmata ning õue joosta. Kuidas iga lisanduv plusskraad südame kiiremini põksuma paneb. Kuidas tulpide nägemine lillepoes mõtted nende koju viimisele ja vaasi panemisele viib... kuidas kuidas kuidas... kuidas TE seal olete?!? Ma olen teiega. Rohkem kui arvate.

Austraaliasse aga tuli sügis. Siin on päike endiselt, ent sademete hulk on suurenenud. Ja pimedaks läheb varem - kell pool seitse ja üsna kiiresti. Ehkki - siinne sügis on suuresti võrreldav meie väga sooja suvega, kus palju troopilist vihma. Üks huvitav loodusnähtus on, millest alguses aru ei saanud, kuid mida nad ilmateates tihti lubavad - "showers". Mõtlesin mina, et ju see on ausside viis rääkida vihmast. Tuleb aga välja, et vihm on täiesti eraldi mõiste. Ja isegi "showers" võib jagada kaheks - sest kasutusel on veel mõiste "isolated showers". "Showers" tähendab tugevat ootamatut vihmasadu, mis kestab vaid paaikümnest sekundist kuni mõne minutini ning kaob täpselt sama ootamatult kui ilmus. "Isolated showers" aga seda, et lühiajaline tugev vihmasadu on vaid kindlates kohtades - eriti kummaliselt tore on seda kogeda auto või bussiga sõites, sest siis saab sellest kõige parema pildi. Nagu sõidakski lihtsalt - pilve alt läbi. On märg ja sajune - ja siis järgmisel hetkel kuiv ja pilvitu. Vaid vihmapiisad aknaklaasil reedavad, et ilmselt jäime mõne kavala pilve alla. Mõnikord lubab ilmateade kõike korraga - ja siis kui veab - kogedki kõike. Tore on tegelikult. Seepärast kannan oma rohelist kassivihmavarju alati endaga. Sest kunagi ei tea millal duššiga pihta võib saada :)

Unistus Ulurust näitab end iga päevaga üha reaalsemalt. Ostsime ära lennupiletid. 31. märtsil lendame Alice Springsi ning seal rendime karavani, mis saab nii meie sõiduvahendiks kui koduks 8-9 päevaks ja ööks. Olen elevil, väga :)

3 comments:

  1. Loodame, et jagad meiega ka oma Uluru-muljeid! Ikka edu!
    Tiina ja Rein

    ReplyDelete
  2. Mul siin Pardoos hakkab just see põhi hooaeg karavanidega reisijate jaoks. Kaugel see Alice Springis siit ongi?! ;) Äge! Mul on hea meel, et sinna lähed, kuhu tõmbab ;)

    ReplyDelete
  3. Kindlasti kirjutan :)
    Aga te ka ikka jätke oma "jalajälgi" - mul on siis hoopis toredam siia piiluda ja pilte panna :)

    ... 3 päeva veel ja siis lennukile! :-)

    ReplyDelete