Tuesday, August 12, 2014

Punane Kolmapäev

Täna on meil "public holiday" - ja lihtsalt selle pärast, et käimas on Brisbane´i Ekka festival!  (http://www.ekka.com.au/). Lühidalt öeldes toob Ekka maaelu linna - kümne päevase festivali jooksul toimuvad erinevad showd, seal mängitakse rahvuslikke mänge; toimuvad võistlused; on kultuuriprogramm jne jne.
Mina aga naudin (vähemalt hetkel veel) kodus olemise rõõme - käisin jooksmas ja tutvusin nende tänavatega kus veel käinud polnud (sattusin aga hoopis rohkem rohelusse ja nägin hobuseidki!); masin aitab mul pesu pesta (kuidas ma siis ütlen, et mina pesen, eks),  ja valmistun laupäevaseks Eesti Laste Mänguhommikuks.


Laupäevases tunnis räägime muuhulgas ka sipelgatest! (laste soovil). Minu ülesandeks on siis soovidele vastu tulla ja teha teema huvitavaks! Reedel loodan ka ühte elus isendit kohata ja selle lastele näitamiseks järgmisel päeval purgis kaasa võtta. Kõikidele looma ja putuka armastajale rahustuseks, et minu soov on sipelgas pärast tunnis esinemist tema loomulikku keskkonda tagasi toimetada :)

No comments:

Post a Comment