Friday, October 25, 2013

Andre Rieu

Oktoobrikuu alguses saime osa suurepärasest kontsert-etendusest, Andre Rieu'ga eesotsas. Ootasin seda väga, ja ootasin ära! :) Andre Rieu on Hollandist pärit muusik, kes on oma muusikavaliku, -esituse ja kontserdi ülesehituse poolest väga erakordne kuju. Ta suudab rahvast väga positiivses mõttes emotsionaalselt raputada. Kuulsin isegi lugu kuidas doktorid talle helistavd ja oma erakordseid kogemusi jagavad: haiged paitsiendid kes olla raskesti allunud ravile, olnud kuulanud tema muusikat ja vaadanud kontsert-videosid ning seepeale ilmutanud märkimisväärseid paranemismärke! Vot siis muusika võlu ja imet :)
Minule tutvustas Andred mu kallis vanaema, kes kevadel siin pool ekvaatorit külas käis. Olen siiani südamest tänulik - see tegi mind palju rikkamaks. Jagasin oma esimest kontsert-videot temast ka töökaaslasega, kes sai väga positiivse elamuse osaliseks.

Kontsert toimus Brisbane'i Entertainment Center'is, mis ON suuuuuuur.... aga samas - arhitektuurilise poole pealt üks igavamaid mida olen näinud. Mingi osa sellest meenutab isegi linnahalli - ja ma ei usu, et seda keegi komplimendina võtaks. Samas - minnakse siiski ju muusika ja muusikute pärast, seega ega ma ehituslikel eripäradel rohkem peatukski. Ilu, ütleme siis, on mujal.


Niisugune emotsioon tabas mind siis kui olin endale soetanud kontserdikava, mida võib ka nimetada pisikeseks raamatukeseks Andrest!


Seal kus istusime, tuli nägemisteravust õige pisut juurde keerata ja kullipilk appi võtta



... aga siis... kontserdi viimaste lugude ajal otsustasid mõned inimesed minna lava ettte - ja nii ka meie! Minu kõige kiftimad minutid! Näha midagi nii ehedalt elavat ja rõõmutoovat nii lähedalt! Suu oli kõrvuni. Meetreid meie vahel vaid poolteist :)

... muide, Märtis oli meil kooriga esinemine, kus laulsime mõned laulud koos tolle sama leediga siin pildil. Blogisse need pildid küll ei jõudnud, aga vanaema ja Mariusiaga on armas fännipilt tollest kontserdist täitsa olemas :)



Ja väike videotervitus lava eest!
Keerake pead viltu ja saage tervitatud!



2 comments:

  1. Jaa-jaa ma tean seda meest! Tema kontsertiga lõpetati möödunud kevadel uue kuninga kroonimispidustused Amsterdamis. Tõesti meeldejääv, kuigi meie saime osa vaid TV-ülekandest. Ülimalt šarmantne tegelane, kuigi tookord vaatasin, et hollandlase kohta kuidagi lühike :))))))))

    ReplyDelete
  2. Vaat Kui vahva! Siis tead ju täiesti, millest räägin :)

    ReplyDelete