Sunday, May 1, 2016

Kohtumised

 Esimeseks külaliseks juhtus olema minu endine töökaaslane Ms Rose, kes on ühtlasi ka Noah Austraalia-ristiema! Oli vahva pärastlõuna ning me kõik tundsime rõõmu (taas-)kohtumise üle!

 No mõnel lihtsalt ongi naeratus kõrvuni koguaeg! :)

 Käisime mu sõbranna Jenniferi poja Marty sünnipäeval, kes sai 1-aastaseks! Sünnipäev toimus pargis ning oli piraadi-teemaline. Siin siis minu piraadid!

 Sünnipäevalised. Siinkohal tasub ära märkida, et kui teemapidusid tehakse, siis külalised kusjuures riietuvadKI vastavalt! Jenniferilgi oli kõik üsna detailideni välja planeeritud ja tehtud. Einoh kift ka omamoodi - seegi ju tegelikult kunst! Kaduv kunst.

 Mina ja Jennifer. Nagu näha siis jäin ma piraatlusele veidi alla!
See eest oli kift teisi vaadata!

Meie esimene Aussie-perefoto!

No comments:

Post a Comment