Sunday, November 20, 2011

Australian Zoo


Suur tükk kilpokonna


Kaelkirjak! :)))


Kroku


Magevee kilpkonn


Kaamelipoiss

Täna käisime Austraalia Zoo's, mis asub Brisbanest ca 1-1,5h autosõidu kaugusel. Jah jah, meil vedas küllaltki, sest ega me siis ise roolis ei olnud :) Käisime neljakesi väljasõidul, mis oli iseenessest väga tore ettevõtmine. Paras loomaaed on siin muidugi ka argipäeviti - näiteks jalutavad suured sisalikud muretult meie taga-aias, niisamuti metsikud kanad, possumid, iibised, igasugused troopilised linnud ja muud tegelased. Putukad muidugi on siin nii suured, et neile tuleb suisa tänaval teed anda :) No peaaegu.

Tagasi linna pidin mina kahjuks pisut varem tulema, sest töö nõudis pühapäeva õhtul kell kuus kohal olemist. Sõites Brisbane poole, tellisin tee äärsest kohvikust endale piparmündi tee. Teenindajad näisid olevat hämmeldunud, sest ilmselt ei telli keegi neilt tavaliselt teed (arvestades ilmaolusid), liiatigi veel piparmünti. Oodata tuli küll kauem kui harilikult, ent lõpuks tasus see end siiski ära. No aga - November ju ikkagi?! :)

Mäletan selgelt ühte hommikut eelmisest nädalast, mil tõusin ülesse ja kuidagi kummaline tunne oli sees - võibolla unisusest, ei tea. Igatahes teadsin, et täna on see päev, mil minu hommikune emotsioon sõltub ilmast. Ja nii nagu iga teinegi eestlane, olin ka mina sisimas valmis vihmaseks ja tuuliseks sügispäevaks - ikkagi November ju! Tõmmanud aga kardinad akna eest, tegi mulle mu ärkamist saatnud emotsioon hirmsasti nalja :) Queensland, Kuninganna osariik, on Austraalias ju kõige päikeselisem üldse! Vihmagi antakse vaid jao pärast. Olin tõesti rõõmus, puhtalt päikese enda pärast!

No comments:

Post a Comment